Regulamin





(ROBOCZY) REGULAMIN
,,1 EKSTREMALNEGO DZIKOBIEGU” 

Bieg Otwarty oraz
Mistrzostwa POLSKI Służb Mundurowych
w biegu ekstremalnym. 

„DZIKI WEEKEND” 22-23.08.2015r.

  
1. CEL ZAWODÓW
  • popularyzacja biegania jako najprostszej formy ruchu i rekreacji fizycznej 
  • popularyzacja biegów rekreacyjnych oraz przełajowych 
  • zachęta do aktywnego spędzania wolnego czasu i prowadzenia zdrowego trybu życia
  • promocja miasta Police oraz walorów przyrodniczych Puszczy Wkrzańskiej  
  • rozwój przełajowych imprez biegowych w woj. zachodniopomorskim
  • popularyzacja sportów biegowych w służbach mundurowych 
  • promocja zrównoważonej gospodarki leśnej oraz walorów przyrodniczych i turystycznych nadleśnictwa Trzebież

2. ORGANIZATOR i  KONTAKT

  • Wojciech Bobrowski – główny dyrektor biegu tel. 506 013 223
  • Izabela Bobrowska – zastępca dyrektora
  • Rafał Wójcik  – dyrektor logistyczny
  • Edyta Wójtowicz  – redaktor 
  • Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
  • Gmina Police - współorganizator
  • OSiR Police - współorganizator
  • Państwowa Straż Pożarna
  • Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych - współorganizator
  • 12 Brygada Zmechanizowana Szczecin - współorganizator
  • Nadleśnictwo Trzebież - współorganizator

e-mail: biegszlakiemdzika@gmail.com
www: www.kbdzik.pl


3. TERMIN I MIEJSCE 


Zawody odbędą się 23 (Niedziela) sierpnia 2015 r. w miejscowości Police k. Szczecina
START oraz META wszystkich biegów: polana obok stadionu OSiR ul. Piaskowa 97, Police
11:15 – START Biegu głównego pierwszych Grup 20 osobowych


4. TRASA.
1 Ekstremalnego Dzikobiegu
Urozmaicona trasa leśna: udeptane ścieżki, długie podbiegi i zbiegi, wąwozy, doliny, gałęzie, rowki, przeszkody wodne, liście, szuter, błoto, piasek i kamienie
Przeszkody: rowy, tunele, ściany, liny, woda, przeszkody z napięciem, błoto, błotne ściany zjazdowe,  wąwozy strome i wiele niespodzianek

Dystans: 5 km  głównie przez las ( LIMIT Czasowy 2h dla każdego zawodnika )

W Biegu Głównym pomiar czasu będzie przeprowadzony ELEKTRONICZNIE ZA POMOCĄ CHIPÓW dzięki Firmie SPORT-TIME. 

5. PROGRAM SZCZEGÓŁOWY 

I Ekstremalny Dzikobieg

8.00 w dniu 23.08.15r. - otwarcie biura zawodów (budynek SP8 ul. Piaskowa 99, Police)
10.15 - zamknięcie listy startowej biegu głównego 
10.40 - Koncert Zespołu „The Red Black Sappers”
11.15 - Start Ostry do Biegu Głównego oraz Mistrzostw Polski w biegu ekstremalnym na 5km - Pierwszej Grupy 20 osobowej ,  kolejne Grupy startują odpowiednio co 3 minuty
13:40 - 15.30 – wydawanie obiadu 
14:30 - Pieczenie Dzika
15.45 - wręczanie nagród
17.00 - zamknięcie biura zawodów
W dniu 21.08.15r. godz. 18:30-21:00,oraz w dniu 23.08.15r. od godz. 8:00 do 10:15 Wydawanie PAKIETÓW STARTOWYCH 
                               (budynek SP8 ul. Piaskowa 99, Police)

6. UCZESTNICTWO

W biegu mogą uczestniczyć zawodnicy, którzy:
  • dokonają elektronicznego zgłoszenia, za pomocą formularza umieszczonego na stronie www.ekstremalnydzikobieg.blogspot.com – odnośnik I Ekstremalny Dzikobieg  (UWAGA: Zapisy do biegu będą również możliwe w dniu 21.08.2015 r. w biurze zawodów w dniu startu 8:00 – 10:30)
  • ukończyli 18 rok życia do dnia 23.08.2015r. (start w biegu głównym)
  • ukończyli 18 rok życia i przedstawią pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na start w biegu głównym
  • przedstawią zaświadczenie lekarskie o zdolności do czynnego uczestnictwa w przełajowych biegach długodystansowych lub podpiszą oświadczenie o takiej zdolności i starcie na własną odpowiedzialność
  • przedstawią dowód osobisty i legitymację służbową (w przypadku startu w kat. służb mundurowych takich jak wojsko, straż pożarna, straż graniczna, policja, straż miejska )
Uwaga!!! Limit uczestników: 300 opłaconych osób w biegu głównym

7. KATEGORIE 

OPEN Miejsca 1-3 nagradzane Pucharami - Mężczyźni i Kobiety 

Mistrzostwa Polski Służb Mundurowych  - OPEN Kobiety 1 - 3 , Mężczyźni miejsca 1 –3
 
Drużyna Miejsca 1 - 3 – liczą się najlepsze czasy pierwszych 3 osób z drużyny.
Drużyna Mistrzostwa Polski Służb Mundurowych - miejsca 1-3 liczą się najlepsze czasy pierwszych 3 osób z drużyny

Kategorie:
Kobiety / Mężczyźni - nagradzane 1 miejsca
K/M – 1   16 – 29 lat  (1986-1999)
K/M – 2   30 – 39 lat  (1976-1985)
K/M – 3   40 – 49 lat  (1966-1975)
K/M – 4   50  lat +      (1956-1965)

 

8. NAGRODY
  • gwarantowane medale pamiątkowe PUZZLE dla wszystkich zawodników którzy opłacą startowe do dnia 10.08.2015 (limit 300 osób) ( BUFF z opcją pakiety „Dziki Weekend”)
  • gwarantowany BUFF okolicznościowy dla zawodników, którzy opłacą startowe uwzględniając opłatę z pamiątką „Dzikiego Weekendu” do dnia 10.08.2015r.
  • pierwsza trójka zwycięzców w kategorii „Open” kobiet i mężczyzn otrzymają puchary „ Dzika” nagrody rzeczowe
  • wśród uczestników biegu głównego rozlosowane zostaną nagrody rzeczowe, vouchery, nagrody finansowe i nagrody niespodzianki 
  • puchary dla najlepszych trzech drużyn (warunkiem sklasyfikowania drużyny jest start co najmniej 3 jej zawodników, a liczą się najlepsze czasy Mężczyzn i Kobiet)
  • puchary 1-3 miejsca, nagrody rzeczowe dla najlepszych 3 zawodników służb mundurowych w Kategorii Mężczyzn i Kobiet

9. OPŁATY

UWAGA ZAPISY DRUŻYNOWE MINIMUM  3  OSOBY - OPŁATA DRUŻYNY np.(3,4,5..osób x 50 lub 70 zł.)  DO 09 SIERPNIA OBOWIĄZUJĄ OPŁATY Z PIERWSZEGO TERMINU (zawodnicy zapisujący się indywidualnie opłacają według regulaminu) - ZAPRASZAMY

       PAKIET "MINI EXTRIM" BEZ BUFF…..

( Pakiet zawiera: Nr startowy, pakiet na obiad, talon na dzika, chip, medal na mecie, dziki sms z wynikiem)

- od 1 lutego do 26 czerwca - koszt udziału jednego zawodnika w ,,1 Ekstremalny Dzikobieg” wynosi 50 złotych , ( 15 EURO )

- od 27 czerwca 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 55 złotych, ( 18 EURO )
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 70 złotych, ( 21 EURO )
(Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r.  w tym terminie organizator nie zapewnia medali ograniczone w ilości  300 szt.)
- w dniu 23.08 2014r. opłata wynosi 90 złotych  ( 30 EURO )  (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 10:15)
UWAGA!   Odzyskanie opłaty Startowej Np. aby wynosiła 0 złotych - decydując się na którykolwiek bieg z Dzikiego Weekendu, a w następującym etapie dokonując opłaty startowego upoważnia Was na zniżkę w wysokości pierwszej opłaty startowej.  Dokonaj zakupu za minimum 200zł. np. odzieży lub obuwia sportowego w Warszawskim sklepie lub internetowym Jacekbiega  upoważni Was na obniżenie ceny o sumę startowego.     Wszystkie zakupy możecie dokonać na http://jacekbiega.pl/sklep-internetowy/

WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ 
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830
(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: MINI EXTRIM lub EXTRIM)

      PAKIET „EXTRIM” Z PAMIĄTKOWYM BUFF……

( Pakiet zawiera: Nr startowy, Buff, pakiet na obiad, talon na dzika, chip, medal na mecie, dziki sms z wynikiem)

- od 1 lutego do 26 czerwca - koszt udziału jednego zawodnika w ,,5 Biegu Szlakiem Dzika” wynosi 70 złotych, ( 21 EURO )
- od 27 czerwca do 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 75 złotych, ( 24 EURO )
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 85 złotych, ( 26 EURO )
(Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r.  organizator nie zapewnia BUFF , oraz  medali ograniczone w ilości  300 szt.)
- w dniu 23.08 2014r. opłata wynosi 90 złotych, ( 30 EURO )  (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 10:15)

WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ 
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830
(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: MINI EXTRIM lub EXTRIM)

Elektronicznego pomiaru czasu na I "Ekstremalny Dzikobieg" wykona firma SPORT-TIME.

Uwaga: organizator nie dopuszcza możliwości zwrotu wpisowego, jest możliwość zmiany zawodnika na liście startowej do dnia 10 sierpnia br.

10. BEZPIECZEŃSTWO I ZASADY ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW
  • Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Każdy z uczestników musi posiadać dokument tożsamości lub legitymację szkolną / służbową. Warunkiem udziału w biegach jest własnoręczne złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do uczestnictwa w biegach na własną odpowiedzialność. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci, szkód, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w biegu. Organizator nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
  • Uczestnicy zawodów zobowiązani są do stosowania się poleceń wydawanych przez organizatorów, służby porządkowe oraz zabezpieczenie medyczne
  • Zawodnicy biegną zgodnie z oznaczeniami na trasie oraz wskazaniami służby porządkowej, nie zbaczając z wyznaczonej trasy
  • Zawodnicy zobowiązani są do zachowania czystości zarówno na starcie, mecie jak i trasie biegu.
  • Do udziału w zawodach nie zostaną dopuszczone osoby, których zachowanie wskazuje na to, iż znajdują się one pod wpływem alkoholu lub innego środka odurzającego
  • Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa będzie skutkowało odebraniem numeru startowego oraz natychmiastową dyskwalifikacją zawodnika

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne
  • Organizator zapewnia wodę pitną na trasie biegu
  • Organizator zapewnia podstawowe zabezpieczenie medyczne imprezy (punkty stałe oraz mobilne), co nie zwalnia uczestników od odpowiedzialnego zachowania na trasie
  • Organizator zapewnia darmowy nocleg w Szkole Podstawowej nr 8 w Policach (należy jednak posiadać własną karimatę i śpiwór)
  • Organizator zapewnia parking, szatnie i depozyt na terenie Szkoły Podstawowej nr 8 oraz Ośrodka Sportu i Rekreacji w Policach przy ul. Piaskowej 97
  • Organizator zapewnia wyżywienie po biegu serwowane na stołówce z dwóch dań.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji postanowień niniejszego regulaminu.
12. Nocleg 

Hotel DOBOSZ*** zniżka 10% dla zawodników "Międzynarodowego Dzikiego Weekendu 2015"  www.hoteldobosz.eu Tel. 0048 91 44 55 444

Organizator zapewnia nocleg na hali sportowej, salach mniejszych w SP 8 w Policach. Własny śpiwór i karimata. 
Nocleg w internacie, szkoła - kontakt z organizatorem - 506013223

Z poważaniem,
Organizatorzy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz