(ROBOCZY)
REGULAMIN
,,1 EKSTREMALNEGO DZIKOBIEGU”
Bieg Otwarty oraz
Mistrzostwa POLSKI Służb Mundurowych
w biegu ekstremalnym.
,,1 EKSTREMALNEGO DZIKOBIEGU”
Bieg Otwarty oraz
Mistrzostwa POLSKI Służb Mundurowych
w biegu ekstremalnym.
„DZIKI WEEKEND” 22-23.08.2015r.
- popularyzacja biegania jako najprostszej formy ruchu i rekreacji fizycznej
- popularyzacja biegów rekreacyjnych oraz przełajowych
- zachęta do aktywnego spędzania wolnego czasu i prowadzenia zdrowego trybu życia
- promocja miasta Police oraz walorów przyrodniczych Puszczy Wkrzańskiej
- rozwój przełajowych imprez biegowych w woj. zachodniopomorskim
- popularyzacja sportów biegowych w służbach mundurowych
- promocja zrównoważonej gospodarki leśnej oraz walorów przyrodniczych i turystycznych nadleśnictwa Trzebież
2. ORGANIZATOR i KONTAKT
- Wojciech Bobrowski – główny dyrektor biegu tel. 506 013 223
- Izabela Bobrowska – zastępca dyrektora
- Rafał Wójcik – dyrektor logistyczny
- Edyta Wójtowicz – redaktor
- Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
- Gmina Police - współorganizator
- OSiR Police - współorganizator
- Państwowa Straż Pożarna
- Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych - współorganizator
- 12 Brygada Zmechanizowana Szczecin - współorganizator
- Nadleśnictwo Trzebież - współorganizator
e-mail: biegszlakiemdzika@gmail.com
www: www.kbdzik.pl
3. TERMIN I MIEJSCE
Zawody odbędą się 23 (Niedziela) sierpnia 2015 r. w miejscowości Police k. Szczecina
START oraz META wszystkich biegów: polana obok stadionu OSiR ul. Piaskowa 97, Police
11:15 – START Biegu głównego pierwszych Grup 20 osobowych
4. TRASA.
1 Ekstremalnego Dzikobiegu
Urozmaicona trasa leśna:
udeptane ścieżki, długie podbiegi i zbiegi, wąwozy, doliny, gałęzie, rowki,
przeszkody wodne, liście, szuter, błoto, piasek i kamienie
Przeszkody: rowy, tunele,
ściany, liny, woda, przeszkody z napięciem, błoto, błotne ściany zjazdowe, wąwozy strome i wiele niespodzianek
Dystans: 5 km głównie przez las ( LIMIT Czasowy 2h dla
każdego zawodnika )
W Biegu
Głównym pomiar czasu będzie przeprowadzony ELEKTRONICZNIE ZA POMOCĄ
CHIPÓW dzięki Firmie SPORT-TIME.
5. PROGRAM SZCZEGÓŁOWY
I Ekstremalny Dzikobieg
8.00 w dniu 23.08.15r. - otwarcie biura zawodów (budynek SP8 ul. Piaskowa 99, Police)
10.15 - zamknięcie listy startowej biegu głównego
10.40 - Koncert Zespołu „The Red Black Sappers”
11.15 - Start Ostry do Biegu Głównego oraz Mistrzostw Polski w biegu ekstremalnym na 5km - Pierwszej Grupy 20 osobowej , kolejne Grupy startują odpowiednio co 3 minuty
13:40 - 15.30 – wydawanie obiadu
14:30 - Pieczenie Dzika
15.45 - wręczanie nagród
17.00 - zamknięcie biura zawodów
W dniu 21.08.15r. godz. 18:30-21:00,oraz w dniu 23.08.15r. od godz. 8:00 do 10:15 Wydawanie PAKIETÓW STARTOWYCH
(budynek SP8 ul. Piaskowa 99, Police)
6. UCZESTNICTWO
W biegu mogą uczestniczyć zawodnicy, którzy:
- dokonają elektronicznego zgłoszenia, za pomocą formularza umieszczonego na stronie www.ekstremalnydzikobieg.blogspot.com – odnośnik I Ekstremalny Dzikobieg (UWAGA: Zapisy do biegu będą również możliwe w dniu 21.08.2015 r. w biurze zawodów w dniu startu 8:00 – 10:30)
- ukończyli 18 rok życia do dnia 23.08.2015r. (start w biegu głównym)
- ukończyli 18 rok życia i przedstawią pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na start w biegu głównym
- przedstawią zaświadczenie lekarskie o zdolności do czynnego uczestnictwa w przełajowych biegach długodystansowych lub podpiszą oświadczenie o takiej zdolności i starcie na własną odpowiedzialność
- przedstawią dowód osobisty i legitymację służbową (w przypadku startu w kat. służb mundurowych takich jak wojsko, straż pożarna, straż graniczna, policja, straż miejska )
7. KATEGORIE
OPEN Miejsca 1-3 nagradzane Pucharami - Mężczyźni i Kobiety
Mistrzostwa Polski Służb Mundurowych - OPEN Kobiety 1 - 3 , Mężczyźni miejsca 1 –3
Drużyna Miejsca 1 - 3 – liczą się najlepsze czasy pierwszych 3 osób z drużyny.
Drużyna Mistrzostwa Polski Służb Mundurowych - miejsca 1-3 liczą się najlepsze czasy pierwszych 3 osób z drużyny
Kategorie:
Kobiety / Mężczyźni - nagradzane 1 miejsca
K/M – 1 16 – 29 lat (1986-1999)
K/M – 2 30 – 39 lat (1976-1985)
K/M – 3 40 – 49 lat (1966-1975)
K/M – 4 50 lat + (1956-1965)
8. NAGRODY
- gwarantowane medale pamiątkowe PUZZLE dla wszystkich zawodników którzy opłacą startowe do dnia 10.08.2015 (limit 300 osób) ( BUFF z opcją pakiety „Dziki Weekend”)
- gwarantowany BUFF okolicznościowy dla zawodników, którzy opłacą startowe uwzględniając opłatę z pamiątką „Dzikiego Weekendu” do dnia 10.08.2015r.
- pierwsza trójka zwycięzców w kategorii „Open” kobiet i mężczyzn otrzymają puchary „ Dzika” nagrody rzeczowe
- wśród uczestników biegu głównego rozlosowane zostaną nagrody rzeczowe, vouchery, nagrody finansowe i nagrody niespodzianki
- puchary dla najlepszych trzech drużyn (warunkiem sklasyfikowania drużyny jest start co najmniej 3 jej zawodników, a liczą się najlepsze czasy Mężczyzn i Kobiet)
- puchary 1-3 miejsca, nagrody rzeczowe dla najlepszych 3 zawodników służb mundurowych w Kategorii Mężczyzn i Kobiet
9. OPŁATY
UWAGA ZAPISY DRUŻYNOWE MINIMUM 3 OSOBY - OPŁATA DRUŻYNY np.(3,4,5..osób x 50 lub 70 zł.) DO 09 SIERPNIA OBOWIĄZUJĄ OPŁATY Z PIERWSZEGO TERMINU (zawodnicy zapisujący się indywidualnie opłacają według regulaminu) - ZAPRASZAMY
PAKIET "MINI EXTRIM" BEZ BUFF…..
( Pakiet zawiera: Nr startowy, pakiet na obiad, talon na dzika, chip, medal na mecie, dziki sms z wynikiem)
- od 1 lutego do 26 czerwca - koszt udziału jednego zawodnika w ,,1 Ekstremalny Dzikobieg” wynosi 50 złotych , ( 15 EURO )
- od 27 czerwca 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 55 złotych, ( 18 EURO )
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 70 złotych, ( 21 EURO )
(Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r. w tym terminie organizator nie zapewnia medali ograniczone w ilości 300 szt.)
- w dniu 23.08 2014r. opłata wynosi 90 złotych ( 30 EURO ) (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 10:15)
UWAGA! Odzyskanie opłaty Startowej Np. aby wynosiła 0 złotych - decydując się na którykolwiek bieg z Dzikiego Weekendu, a w następującym etapie dokonując opłaty startowego upoważnia Was na zniżkę w wysokości pierwszej opłaty startowej. Dokonaj zakupu za minimum 200zł. np. odzieży lub obuwia sportowego w Warszawskim sklepie lub internetowym Jacekbiega upoważni Was na obniżenie ceny o sumę startowego. Wszystkie zakupy możecie dokonać na http://jacekbiega.pl/sklep-internetowy/
WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830
(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: MINI EXTRIM lub EXTRIM)
PAKIET „EXTRIM” Z PAMIĄTKOWYM BUFF……
( Pakiet zawiera: Nr startowy, Buff, pakiet na obiad, talon na dzika, chip, medal na mecie, dziki sms z wynikiem)
- od 1 lutego do 26 czerwca - koszt udziału jednego zawodnika w ,,5 Biegu Szlakiem Dzika” wynosi 70 złotych, ( 21 EURO )
- od 27 czerwca do 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 75 złotych, ( 24 EURO )
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 85 złotych, ( 26 EURO )
(Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r. organizator nie zapewnia BUFF , oraz medali ograniczone w ilości 300 szt.)
- w dniu 23.08 2014r. opłata wynosi 90 złotych, ( 30 EURO ) (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 10:15)
WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830
(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: MINI EXTRIM lub EXTRIM)
Elektronicznego pomiaru czasu na I "Ekstremalny Dzikobieg" wykona firma SPORT-TIME.
Uwaga: organizator nie dopuszcza możliwości zwrotu wpisowego, jest możliwość zmiany zawodnika na liście startowej do dnia 10 sierpnia br.
10. BEZPIECZEŃSTWO I ZASADY ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW
- Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Każdy z uczestników musi posiadać dokument tożsamości lub legitymację szkolną / służbową. Warunkiem udziału w biegach jest własnoręczne złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do uczestnictwa w biegach na własną odpowiedzialność. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci, szkód, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w biegu. Organizator nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
- Uczestnicy zawodów zobowiązani są do stosowania się poleceń wydawanych przez organizatorów, służby porządkowe oraz zabezpieczenie medyczne
- Zawodnicy biegną zgodnie z oznaczeniami na trasie oraz wskazaniami służby porządkowej, nie zbaczając z wyznaczonej trasy
- Zawodnicy zobowiązani są do zachowania czystości zarówno na starcie, mecie jak i trasie biegu.
- Do udziału w zawodach nie zostaną dopuszczone osoby, których zachowanie wskazuje na to, iż znajdują się one pod wpływem alkoholu lub innego środka odurzającego
- Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa będzie skutkowało odebraniem numeru startowego oraz natychmiastową dyskwalifikacją zawodnika
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne
- Organizator zapewnia wodę pitną na trasie biegu
- Organizator zapewnia podstawowe zabezpieczenie medyczne imprezy (punkty stałe oraz mobilne), co nie zwalnia uczestników od odpowiedzialnego zachowania na trasie
- Organizator zapewnia darmowy nocleg w Szkole Podstawowej nr 8 w Policach (należy jednak posiadać własną karimatę i śpiwór)
- Organizator zapewnia parking, szatnie i depozyt na terenie Szkoły Podstawowej nr 8 oraz Ośrodka Sportu i Rekreacji w Policach przy ul. Piaskowej 97
- Organizator zapewnia wyżywienie po biegu serwowane na stołówce z dwóch dań.
- Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji postanowień niniejszego regulaminu.
Hotel DOBOSZ*** zniżka 10% dla zawodników "Międzynarodowego Dzikiego Weekendu 2015" www.hoteldobosz.eu Tel. 0048 91 44 55 444
Organizator zapewnia nocleg na hali sportowej, salach mniejszych w SP 8 w Policach. Własny śpiwór i karimata.
Nocleg w internacie, szkoła - kontakt z organizatorem - 506013223
Z poważaniem,
Organizatorzy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz